Lokata na Start
Lokata na Start aż % w skali roku
Oprocentowanie % w skali roku dotyczy Nowego Klienta i pierwszej lokaty założonej na miesiące. Odwiedź poniżej sekcję “Dla kogo jest Lokata na Start?” i upewnij się, że spełniasz warunki.

Oblicz swój zysk
Zobacz, ile możesz zarobić na lokacie, jeśli założysz ją już dzisiaj.
Oprocentowanie stałe w skali roku
%
Odsetki, które zarobisz* -
Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi systemu gwarantowania depozytów i bezpieczeństwa lokat.
Lokaty założone w Inbank gwarantowane są przez estoński fundusz gwarancyjny Tagatisfond, Roosikrantsi 2, 10119 Tallinn, Estonia,  www.tf.ee. Fundusz ten jest odpowiednikiem polskiego Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. *Kwota odsetek przed opodatkowaniem podatkiem dochodowym.
Lokata na Start jest w czołówce rankingów
Od lat zajmujemy czołowe pozycje w niezależnych rankingach lokat z najlepszym oprocentowaniem. Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów!
Niech Twoje środki pracują dla Ciebie
100 000 euro
Gwarancją objęte są depozyty wraz z odsetkami do pełnej wysokości, maksymalnie do 100.000 euro w stosunku do pojedynczego deponenta.
Wysokie stałe oprocentowanie
Zyskaj wysokie oprocentowanie bez zakładania konta.
Online
Zarządzaj lokatami w bankowości internetowej.
Szybko, prosto i bez wysiłku
Dalej, zrób te 3 proste kroki, żeby zacząć oszczędzać już dzisiaj.
01
Otwórz lokatę
Wybierz kwotę i okres lokaty.
02
Podpisz umowę
Podpisz umowę online i zasil lokatę przelewem ze swojego konta.
03
Ciesz się wysokim oprocentowaniem
W Inbank zawsze znajdziesz atrakcyjną ofertę lokat bez zakładania konta.
Często zadawane pytania
Oprocentowanie 5.15% w skali roku dotyczy Nowych Klientów i pierwszej Lokaty na Start.
Status Nowego Klienta ma klient indywidualny, dla którego Lokata na Start jest pierwszą lokatą w Inbank (tj. klient nie posiada i nie posiadał wcześniej lokat w Inbank).
Lokatę na Start można założyć w kwocie od 1.000 zł do 50.000 zł.
UWAGA: Oprocentowanie Lokaty na Start założonej przez klienta, który nie jest Nowym Klientem, zostanie obniżone do standardowego. Jeżeli Nowy Klient otworzy więcej niż jedną Lokatę na Start, tylko pierwsza Lokata na Start będzie oprocentowana 5.15% w skali roku. Oprocentowanie drugiej i kolejnej Lokaty na Start zostanie obniżone do standardowego. W przypadkach, o których mowa powyżej, Bank obniży oprocentowanie takich Lokat na Start w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy lokaty.
W zakładce „Zostań klientem” lub klikając przycisk „Załóż lokatę”, podaj niezbędne dane osobowe, wybierz parametry lokaty, podaj kod promocji (jeśli posiadasz), podpisz umowę terminowej lokaty oszczędnościowej i zasil ją przelewem w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy.
Weryfikacja tożsamości następuje poprzez jedną z dostępnych metod na naszej stronie internetowej. Identyfikacja nowych Klientów odbywa się metodą AIS/PSD2 za pośrednictwem wybranego przez Ciebie banku. Proces jest łatwy i trwa do kilku minut. Następnie będziesz mógł kontynuować jako zarejestrowany Klient. W ostatnim kroku zawierania umowy o lokatę poprosimy Cię o wykonanie przelewu typu „pay-by-link”, którym zasilisz lokatę a my dodatkowo zweryfikujemy Twoją tożsamość. Przelew „pay-by-link” zrealizujesz za pośrednictwem Autopay S.A. Jeżeli Twój bank realizuje przelewy „pay-by-link” w trybie natychmiastowym, środki trafią do Inbank i będą procentowały na Twojej lokacie jeszcze tego samego dnia. W pozostałych przypadkach środki trafią do Inbank i będą procentowały na Twojej lokacie zazwyczaj w kolejnym dniu roboczym.
W celu realizacji przelewu „pay-by-link:
1) wybierz swój bank z listy dostępnych, 2) zostaniesz przekierowany do serwisu internetowego Twojego banku, gdzie zalogujesz się i zautoryzujesz dyspozycję przelewu. Link do serwisu Twojego banku, ze względów bezpieczeństwa będzie aktywny tylko 2 godziny, 3) jeżeli Twojego banku nie ma na liście banków oferujących usługę przelewów „pay-by-link”, wybierz opcję „Mam konto w innym banku” i skopiuj lub przepisz wyświetlone dane do przelewu (tj. numer rachunku, nazwę beneficjenta, tytuł i kwotę przelewu), 4) następnie zaloguj się do serwisu internetowego Twojego banku, złóż a następnie autoryzuj dyspozycję przelewu.Przelew w opcji „Mam konto w innym banku” możesz zrealizować w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy lokaty, pamiętaj jednak by skopiować lub przepisać i zapisać dane do przelewu, gdyż nie będą one dostępne po zamknięciu okna przeglądarki.
Można również wygenerować dane do przelewu samodzielnie. W tym celu:
1) należy zalogować się do bankowości internetowej Inbanku, jedną z dostępnych metod 2) wybrać zakładkę Lokaty, a następnie lokatę, którą chcesz zasilić 3) przy lokacie, która oczekuje na zasilenie znajduje się przycisk „Ponów przelew”. Po wciśnięciu tego przycisku system przekieruje Cię na stronę Autopay, gdzie z listy możesz wybrać bank, w którym prowadzony jest Twój rachunek. Gdyby Twojego banku nie było na liście należy wybrać opcję „Mam konto w innym banku” i wcisnąć przycisk zapłać. Na stronie pojawią się indywidualne dane do zasilenia lokaty, które należy skopiować do systemu transakcyjnego w swoim banku.Zasilenie lokaty najlepiej wykonać na urządzeniu, na którym nie zainstalowano aplikacji innych banków, gdyż urządzenia na których zainstalowano takie aplikacje mogą nie łączyć się prawidłowo z platformą firmy Autopay.
Autopay S.A. działa na rynku od 1999 roku i ma status Krajowej Instytucji Płatniczej nadzorowanej w zakresie usług płatniczych przez KNF. Dostarcza bankom, ubezpieczycielom, firmom e-commerce m.in. systemy płatności natychmiastowych, systemy weryfikacyjne i autoryzacyjne. Jest także operatorem działającego w oparciu o pierwszą w Polsce zgodę Narodowego Banku Polskiego Systemu Płatności Blue Cash, który obejmuje ponad 70 banków i obsługuje ponad 150 tysięcy przelewów natychmiastowych miesięcznie.
Tak - zarówno na etapie zawierania umowy o lokatę, jak i w trakcie trwania lokaty możesz wybrać, czy lokata ma się automatycznie odnowić. Lokata odnawia się wraz z odsetkami na nową lokatę standardową na taki sam okres, jak pierwotna lokata oraz jest oprocentowana wg stawek obowiązujących dla lokat standardowych w dniu odnowienia. W przypadku automatycznego odnowienia lokaty Inbank powiększy oprocentowanie po odnowieniu o bonus w wysokości +0.1%. W każdym momencie po automatycznym odnowieniu lokatę można zerwać bez utraty odsetek naliczonych przed jej odnowieniem. Jeśli chcesz zmienić opcje dotyczące zakończenia lub odnowienia lokaty, można to zrobić nie później niż 2 dni przed terminem zapadalności lokaty.
Po zerwaniu lub zakończeniu lokaty (o ile nie wybrałeś opcji automatycznego odnowienia) przelejemy środki na rachunek, z którego zasiliłeś lokatę. Środki przekazujemy najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po zakończeniu lokaty. W przypadku gdy zmienił się Twój rachunek bankowy, poinformuj nas o tym listownie lub drogą elektroniczną wysyłając wiadomość z adresu email podanego w Inbanku.
Lokatę możesz zerwać samodzielnie logując się do Bankowości Elektronicznej Inbank i wchodząc w szczegóły lokaty, którą chcesz zakończyć. Możesz też złożyć dyspozycję listownie lub drogą elektroniczną wysyłając wiadomość z adresu email podanego w Inbanku. Zerwanie lokaty przed terminem jej zakończenia wskazanym w umowie skutkuje utratą wszystkich naliczonych odsetek.
Przelew zasilający lokatę został odrzucony najprawdopodobniej z powodu braku zgodności Twoich danych podanych podczas zakładania lokaty z danymi widniejącymi na otrzymanym przelewie. Warunkiem zaakceptowania przez nas Twojego przelewu jest zgodność danych, jakie widnieją w otrzymanym przez nas przelewie z danymi, jakie podałeś w Inbanku podczas zakładania lokaty. Prosimy sprawdzić, czy dane takie jak imię, nazwisko i adres w banku, z którego wykonałeś przelew, są takie same jak dane, które podałeś w Inbanku podczas zakładania lokaty.