Kredyt na remont
Ciesz się nowym wystrojem swojego wnętrza
Sfinansuj remont z Inbank. Szybki proces i ocena zdolności kredytowej.

Oblicz swoją ratę
Wybierz kwotę, której potrzebujesz, i dogodny okres spłaty.
Miesięczna rata
RRSO NaN%
Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. Kalkulacja jest przybliżona i może różnić się od ostatecznych warunków kredytu. Przyznanie kredytu uzależnione jest od wyniku oceny zdolności kredytowej. Zanim złożysz wniosek, oceń swoją sytuację finansową i zastanów się, czy potrzebujesz kredytu i czy jesteś w stanie go spłacić. Sprawdź przykłady reprezentatywne dla ww. produktów kredytowych tutaj i zapoznaj się z kosztami.
Szybko i wygodnie
Odśwież swój dom. Zakup potrzebne materiały, nowe meble lub zapłać za firmę wykończeniową.
Wygodny okres kredytowania
Dostosuj kwotę miesięcznej raty, aby odpowiadała Twoim celom finansowym.
Stała rata
Dzięki stałemu oprocentowaniu Twoja rata nie wzrośnie.
Prosty wniosek
100% online – kredyt weźmiesz całkowicie przez internet, bez wychodzenia z domu. Szybkie udzielenie i przyznanie kredytu
Szybka decyzja
Środki otrzymasz w ciągu 1 dnia roboczego.
Wybierz finansowanie najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb
Porównaj różne opcje kredytowe i wybierz najkorzystniejsze rozwiązanie.
Kredyt na remont
| Kwota | 10 000 zł - 70 000 zł |
| Okres | 4 - 72 miesiące |
| Oprocentowanie | 8.99% |
| Prowizja za udzielenie kredytu | 0.1% miesięcznie od kwoty kredytu |
| RRSO | 11.76% |
| Warunki dodatkowe | Kredytobiorca zobowiązuje się, w terminie 90 dni od zawarcia Umowy, do dostarczenia do Banku (elektronicznie lub pisemnie) faktur potwierdzających wykorzystanie co najmniej 50% kwoty kredytu na cele remontowe |
Kredyt gotówkowy
| Kwota | 2 000 zł – 70 000 zł |
| Okres | 4 - 72 miesiące |
| Oprocentowanie | od 11.99% |
| Prowizja za udzielenie kredytu | 0% miesięcznie |
| RRSO | 12.86% |
Planujesz zieloną inwestycję?
Sprawdź kredyt ekologiczny do 100 000 zł do 120 miesięcy.
Często zadawane pytania
O kredyt mogą wnioskować obywatele Rzeczypospolitej Polskiej, którzy posiadają ważny dowód osobisty, numer telefonu i adres e-mail oraz rachunek bankowy. Warunkiem udzielenia kredytu jest pozytywna ocena zdolności kredytowej kredytobiorcy. W tym celu musimy m.in. ustalić i ocenić, jakie jest Twoje podstawowe źródło dochodu, jak stabilny jest ten dochód w czasie i ile wynosi. Dlatego możemy Cię poprosić na etapie wnioskowania o kredyt o przekazanie nam dokumentów potwierdzających Twój dochód.
Wymogi dotyczące dokumentowania dochodu dla poniższych akceptowalnych źródeł
Umowa o pracę na czas nieokreślony/określony; Kontrakt; Umowa zlecenie/Umowa o dzieło:
Potwierdzenie 3 ostatnich wpływów wynagrodzenia na rachunek bankowy w formacie pdf, wygenerowanych bezpośrednio z bankowości elektronicznej
Emerytura/Renta:
Potwierdzenie wpływu emerytury/renty/świadczenia przedemerytalnego na rachunek z ostatniego miesiąca w formacie pdf, wygenerowane bezpośrednio z bankowości elektronicznej
Gospodarstwo rolne:
1. Decyzja w sprawie podatku rolnego za bieżący rok LUB Aktualne zaświadczenie z UG o dochodowości z gospodarstwa rolnego (wysokości przychodów i/lub ha przeliczeniowych)
Jednoosobowa działalność gospodarcza / udziały w spółce cywilnej:
1. Podsumowanie przychodów i kosztów z działalności gospodarczej w zależności od formy rozliczania się z US:
a/ KPIR: PIT36/36L wraz z załącznikiem PIT/B z potwierdzeniem złożenia w US za ubiegły rok (zamiennie podsumowanie KPiR z rozbiciem na poszczególne miesiące z ubiegłego roku, jeśli Pit nie został złożony do US) i podsumowanie KPiR z rozbiciem na poszczególne miesiące z bieżącego roku
b/ RYCZAŁT: PIT28 z potwierdzeniem złożenia w US za ubiegły rok i podsumowanie ewidencji przychodów na poszczególne miesiące z bieżącego roku
c/ KARTA PODATKOWA: Decyzja z US o wymiarze karty podatkowej na dany rok
ORAZ2. Potwierdzenia przelewów na podatek dochodowy za 3 ostatnie miesiące (lub ostatni kwartał) w formacie pdf, wygenerowanych bezpośrednio z bankowości elektronicznej
Umowa najmu:1. Umowa najmu ORAZ 2. dowody wpłat/potwierdzenie przelewów do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy z ostatnich 3 miesięcy LUB PIT 37/36/28 za poprzedni rok (w przypadku rozliczenia rocznego) z potwierdzeniem złożenia w US (honorowany do 20 lipca br.)
Powyższe dokumenty prosimy o przesłanie na adres Banku: poczta@inbank.pl
Przypominamy, iż dokumenty składane za pomocą poczty elektronicznej muszą być wysyłane z Twojego adresu mailowego wskazanego we wniosku.
Nie. Do zawarcia umowy kredytu nie wymagamy zgody współmałżonka.
Nie. W Inbank, umowę kredytu zawierasz indywidualnie.
Oprocentowanie kredytu remontowego wynosi 8.99% i jest naliczane od kwoty udzielonego kredytu. Dokładne oprocentowanie jest wskazane w umowie kredytu.
Zarejestruj się w serwisie podając swoje dane osobowe w zakładce „Zostań Klientem” lub klikając przycisk „Złóż wniosek". Wypełnij wniosek o kredyt podając niezbędne dane. Zapoznaj się z ofertą i podpisz umowę kredytu weryfikując swoją tożsamość jedną z dostępnych metod. Po spełnieniu warunków wskazanych w umowie kwotę kredytu przelejemy na Twoje konto.
Niepomyślny przebieg procesu weryfikacyjnego może mieć kilka przyczyn. Jedną z nich mogą być błędy techniczne tj. brak transakcji na rachunku bankowym (brak danych niezbędnych do przeprowadzenia weryfikacji); brak stabilnego połączenia z internetem w trakcie całego procesu; brak poprawnego uwierzytelnienia w bankowości elektronicznej (bez tego pobranie danych nie jest możliwe). W przypadku, gdy weryfikacja zakończyła się niepomyślnie już po udanym przekazaniu danych do banku, postępuj zgodnie z otrzymanymi komunikatami. Możliwe jest, że przekazane dane nie były wystarczające do uzyskania pozytywnego wyniku weryfikacji i zaakceptowania wniosku o kredyt. W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszym działem Obsługi.
Po zawarciu umowy drogą elektroniczną wyślemy ją do Ciebie na podany w umowie adres email. Dokument będzie zabezpieczony hasłem. Umowa jest rownież dostępna w zakładce Kredyty po wejściu w szczegóły.
Nie, kredyt wpłacamy tylko na rachunek bankowy należący do Wnioskodawcy, prowadzony przez Bank, który prowadzi działalność w Polsce.
Ratę kredytu przelewaj terminowo na rachunek wskazany w umowie kredytu.
Dokonując przelewu upewnij się, by w polu Tytuł przelewu zawsze podawać Twój indywidualny numer umowy kredytowej. W przypadku braku tych danych i braku możliwości identyfikacji nadawcy przelew będzie zwrócony na rachunek, z którego został wysłany.
W każdej chwili możesz dokonać wcześniejszej lub całkowitej spłaty kredytu dokonując wpłaty na wskazane poniżej numery rachunków. Jeżeli chcesz potwierdzić kwotę do spłaty skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.*) **):
*) dla umów zawartych do 29-09-2021
Beneficjent AS Inbank SA Oddział w Polsce
Bank Santander Bank Polska S.A.
Numer rachunku 19 1090 1056 0000 0001 3404 4682
Tytuł przelewu Tu wpisz numer swojej umowy kredytowej
WAŻNE: Dokonując przelewu upewnij się, by w polu Tytuł przelewu zawsze podawać Twój indywidualny numer umowy kredytowej. W przypadku braku tych danych przelew będzie zwrócony na rachunek, z którego został wysłany.
**) dla umów zawartych od 30-09-2021
Beneficjent AS Inbank SA Oddział w Polsce
Bank Bank PKO BP S.A.
Numer rachunku 58 1020 1026 0000 1302 0463 3527
Tytuł przelewu Tu wpisz numer swojej umowy kredytowej
WAŻNE: Dokonując przelewu upewnij się, by w polu Tytuł przelewu zawsze podawać Twój indywidualny numer umowy kredytowej. W przypadku braku tych danych przelew będzie zwrócony na rachunek, z którego został wysłany.
W przypadku przedterminowej całkowitej spłaty kredytu, do którego ma zastosowanie art. 49 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (tj. umów o kredyt konsumencki w rozumieniu art. 3 ww. ustawy) Inbank dokonuje zwrotu kosztów kredytu, które dotyczą okresu, o który skrócono czas obowiązywania umowy, na rachunek wskazany przez kredytobiorcę. W związku z powyższym informujemy, że istnieje możliwość złożenia w Banku wniosku o zwrot kosztów kredytu, które dotyczą okresu, o który skrócono okres obowiązywania umowy, wraz z podaniem numeru rachunku.
Zgodnie z umową kredytu:
• wcześniejsza spłata części kredytu nie spowoduje zmiany wysokości raty kredytu tylko skrócenie okresu kredytowania w zależności od wysokości dokonanej przez Kredytobiorcę wpłaty. W takim przypadku całkowity koszt kredytu ulega obniżeniu o te koszty, które dotyczą okresu, o który skrócono czas obowiązywania Umowy, chociażby Kredytobiorca poniósł je przed tą spłatą.
• W celu rozliczenia kosztów, które dotyczą okresu, o który skrócono czas obowiązywania Umowy, a które Kredytobiorca poniósł przed dokonaniem wcześniejszej spłaty kredytu, Kredytobiorca informuje Bank o numerze rachunku, na który życzy sobie, aby Bank zwrócił nadpłaconą kwotę.
• Kredytobiorca, który dokonał wcześniejszej częściowej spłaty kredytu ma możliwość złożenia w Banku wniosku o obniżenie raty kredytu bez zmiany okresu kredytowania.
Kredytobiorca ma prawo bez podania przyczyny odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy. Jeżeli Umowa nie zawiera elementów określonych w art. 30 ustawy o kredycie konsumenckim (dalej "Ustawa"), Kredytobiorca może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od dnia dostarczenia wszystkich elementów wymienionych w art. 30 Ustawy.
W przypadku, gdy straciłeś pracę lub z innych powodów nie jesteś w stanie wywiązać się ze swoich zobowiązań wynikających z umowy kredytu niezwłocznie skontaktuj się z nami, aby uzgodnić najodpowiedniejsze rozwiązanie. Każda sytuacja oceniana jest indywidualnie. Zapoznaj się informacją o instrumentach pomocowych oferowanych przez Inbank w przypadku problemów ze spłatą zobowiązań pod linkiem: Informacja o instrumentach pomocowych Na adres kontakt@inbank.pl możesz wysłać: Wniosek o restrukturyzację kredytu albo Wniosek o zawieszenie wykonania umowy kredytu
Tak, aby zmienić dzień płatności raty należy wysłać dyspozycję zmiany dnia płatności raty na adres: kontakt@inbank.pl, z adresu mailowego podanego w Inbank jako adres do kontaktu. Dyspozycja zmiany dnia płatności raty może zostać złożona w każdym czasie, jednak zostanie zrealizowana po spłacie pierwszej raty kredytu zgodnie z harmonogramem. Dyspozycja powinna zawierać nowy dzień płatności raty a kredyt powinien być spłacany terminowo. Pierwsza zmiana dnia płatności raty jest bezpłatna. Każda kolejna jest płatna 50 zł.
W przypadku braku płatności Inbank może wysłać SMS, wykonać telefon, wysłać wezwanie do zapłaty a następnie wypowiedzieć Umowę i wnieść o wszczęcie postępowania sądowego i egzekucyjnego przeciwko Kredytobiorcy, w wyniku którego może zostać on obciążony przez Sąd kosztami tych postępowań, w tym kosztami zastępstwa procesowego.
Od zadłużenia przeterminowanego Inbank nalicza i pobiera odsetki karne według zmiennej stopy procentowej równej wysokości odsetek maksymalnych za opóźnienie, o których mowa w Kodeksie cywilnym, które na dzień 20.04.2022 wynoszą 20% w skali roku.
Inbank jest zobowiązany do przekazywania do Biura Informacji Kredytowej S.A. danych dotyczących wszystkich zawartych umów, niezależnie od terminowości ich spłaty. W przypadku nieterminowej spłaty zobowiązania, informacje o tym fakcie uwzględniane są w historii kredytowej Kredytobiorcy.
W przypadku braku płatności Inbank może przekazać informację o zobowiązaniu do biur informacji gospodarczej, jeżeli są spełnione łącznie warunki wskazane w art. 14 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych.
Inbank może również sprzedać wierzytelność wynikającą z umowy kredytu firmie windykacyjnej.
W przypadku zmiany nazwiska, adresu email, adresu do korespondencji, numeru i serii dokumentu tożsamości lub numeru telefonu prosimy o poinformowanie nas o tym listownie, telefonicznie albo drogą elektroniczną wysyłając, z adresu mail podanego w Inbanku, wiadomość email na adres: kontakt@inbank.pl z dyspozycją zmiany danych. W przypadku przekazywania danych drogą elektroniczną proponujemy rozważanie podania danych w pliku zabezpieczonym hasłem, a w każdym przypadku zachowanie ostrożności podczas podawania danych.
W razie konieczności udzielenia pełnomocnictwa innej osobie prześlij do nas ze swojego adresu mail, który podałeś w Inbanku Pełnomocnictwo. Wypełniony i podpisany druk należy przesłać na adres: kontakt@inbank.pl.